Als administratief verantwoordelijke van de Brede eerstelijnspraktijk Lijn 1 (Opzet en ontstaan | Lijn1) volg je de dagdagelijkse werking van Lijn 1 op. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de zorgvragen van de lokale zorg- en welzijnsverstrekkers. Je verzorgt een geheel van administratieve en uitvoerende taken, je verleent info en verwerkt vragen van interne of externe klanten met als doel de werking van een team of een dienst te ondersteunen en een vlotte correcte en klantvriendelijke dienstverlening te verzekeren
Ben jij een administratieve duizendpoot met een hart voor zorg en welzijn?
IN WELK TEAM KOM JE TERECHT?
Je komt je terecht in het team Regie sociaal beleid. Team regie sociaal beleid valt binnen het organogram onder de directie Dienstverlening en Sociaal beleid.
Team regie sociaal beleid bestaat uit experten met focus op diverse sociale thema’s. Vanuit deze thema’s werken we beleids- en projectmatig aan enerzijds de toegankelijkheid van de stad en haar dienstverlening, anderzijds zetten we in op het versterken van gelijke kansen van de Kortrijkse burgers.
WAT ZIJN JE VERANTWOORDELIJKHEDEN?
- Je staat in voor de administratieve ondersteuning van Lijn 1 door allerlei administratieve, praktische of logistieke taken uit te voeren.
- Je staat in voor het onthaal van bezoekers/cliënten door hen te informeren, door te verwijzen of te helpen met het oog op een klantvriendelijke en correctie dienstverlening.
- Je staat in voor de opvolging en afhandeling van A tot Z van de aan jou toegewezen dossiers.
- Je zorgt voor een goede informatiedoorstroming met het oog op een optimale samenwerking en klantgerichte dienstverlening.
- Je werkt polyvalent mee aan diverse opdrachten, die misschien niet rechtstreeks tot jouw taakomschrijving behoren, in functie van de continuïteit van de dienst.
- Je hebt aandacht voor je eigen professionele ontwikkeling zodat je je werk op een kwaliteitsvolle manier kan uitvoeren
Belangrijk voor deze functie:
- Je volgde een opleiding medisch secretariaat.
- Je hebt administratieve ervaring binnen de medische wereld.
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling.
WAT VERWACHTEN WE VAN JOU?
Onze waarden en bedrijfscultuur spelen een cruciale rol in ons verhaal. We vinden het dan ook belangrijk dat elke medewerker de Kortrijkse waarden uitdraagt. Ben je ondernemend? Sta je open voor andere meningen? Durf je open communiceren? En ben je een echte teamplayer. Dan zal je je helemaal kunnen vinden in onze filosofie. Kom meer te weten over onze missie en waarden.
WAT MAG JE VAN ONS VERWACHTEN?
- Een contract van bepaalde duur voor 1 jaar op C-niveau. (met mogelijkheid tot verlenging)
De loonschalen kan je terugvinden bij de veelgestelde vragen op onze website. - Een deeltijds contract (22,8u per week).
- Maaltijdcheques van 7,50 euro.
- Een gratis hospitalisatieverzekering met gunsttarief voor partner en kinderen na 1 jaar tewerkstelling.
- Gratis aansluiting bij GSD-V
- Gratis openbaar vervoer voor woon-werkverkeer.
- Fietsvergoeding (€0,35 per kilometer).
- Mogelijkheid om jaarlijks in te stappen in een fietslease tussen 1 oktober en 15 december, mits je aan de voorwaarden voldoet.
- Eindejaarspremie.
- Groepsverzekering (tweede pensioenpijler).
- Een mooi verlofpakket (33 tot 35 dagen) en een flexibel uurrooster.
- Mogelijkheden tot telewerk.
- Aandacht voor welzijn.
- We zetten in op welzijn en werkgeluk, met teambuildings, after work cafés, personeelsevents, webinars, workshops, sport over de middag, enz.
- Naast anciënniteit vanuit de openbare sector of onderwijs, kan ook relevante ervaring uit de privésector of als zelfstandige meegerekend worden met een maximum van 18 jaar.
Ontdek waarom het zo fijn is om voor Kortrijk te werken op werkenbijkortrijk.be of lees de veelgestelde vragen.
AAN WELKE VOORWAARDEN MOET JE VOLDOEN?
- Je hebt een diploma hoger secundair onderwijs of een diploma dat toegang geeft tot niveau C.
- Je volgde een opleiding medisch secretariaat.
- Of je hebt minimaal 1 jaar aantoonbare relevante beroepservaring in administratie binnen de medische wereld.
HEB JE INTERESSE?
Inschrijven kan tot en met 22 december 2024 énkel digitaal via deze link.
HEB JE VRAGEN?
Voor meer informatie kan je contact opnemen met An Vanhoutteghem, de selectieverantwoordelijke voor deze procedure (vacatures@kortrijk.be)
Bij Kortrijk staan we open voor de diversiteit van kandidaten zonder onderscheid in geslacht, geloof, huidskleur, leeftijd, seksuele voorkeur of eventuele handicap.